ایرانجوان روی نوار پیروزی افتاد
هفته دوم لیگ دسته اول با برگزاری ۱۳ بزی برگزار شد و برای اغلب میهمانان با موفقیت همراه بود. در روزی که بازی مس رفسنجان و برق شیراز به دلیل مشکلات سریالی تیم شیرازی برگزار نشد، نفت مسجد سلیمان در تهران پارسه را با دو گل از پیش رو برداشت تا مهدی پاشازاده دومین شکست را در دوبازی پیاپی تجربه کند و تیم خوزستانی ۶ امتیازی شود. پاس همدان هم با وینگو در بندر عباس آتش بازی به راه انداخت و شهرداری را با سه گل شکست داد تا نشان داد برای صعود به مسابقات پا نهاده است.تساوی ابومسلم و شاگردان فیروز کریمی از دیگر نکات روز دوم بود. گل گهر دربی کرمانی ها را از داوود مهابادی و مس سرچشمه برد.ایرانجوان هم در خانه یاسوجی ها برنده شد. راهیان کرمانشاه در یزد از سد فولاد گذشت.ناکامی دو تیم لیگ برتری فصل قبل یعنی شهرداری تبریز و مس سرچشمه هم جالب بود.شاهین هم در مقابل اتکا قرار گرفت و برنده شد.نتایج بازی ها به شرح زیر است:
تابلوی نتایج:
ابومسلم صفر سنگ آهن بافق صفر
گل گهر سیرجان ۱مس سرچشمه صفر
شهرداری یاسوج ۱ ایرانجوان بوشهر ۲
الوند همدان ۱نساجی صفر
نیروی زمینی صفر- استقلال صنعتی ۱
پارسه صفر- نفت مسجد سلیمان ۲
سایپا قائمشهر ۱ شهرداری تبریز صفر
فولاد یزد صفر راهیان کرمانشاه ۲
ماشین سازی صفر گسترش فولاد ۲
شهرداری بندر عباس ۱پاس همدان ۳
شاهین ۱ اتکا صفر
استقلال اهواز ۱ شهرداری اراک ۲
حفاری اهواز ۱ یاوران شلمچه خرمشهر ۲
شياطين سرخ بوشهر